אל"מ במיל' סיבוני: "הלחץ הציבורי פוגע בהחזרת החטופים"

מהדורת הבוקר No Comments on אל"מ במיל' סיבוני: "הלחץ הציבורי פוגע בהחזרת החטופים"

אל"מ במיל' גבי סיבוני לבצלאל קאהן במהדורת הבוקר של 'קול חי': "לרשות הפלסטינית אין מקום בשום הסדר, כולל ביו"ש. יום אחד נבוא חשבון איתה. היא מחזיקה כוחות שיכולים להתפך עלינו ברגע. יש לנו עוד דרך ארוכה לתיקון הקונספציה, אבל הבידול בין עזה לי"ש הצליח לבלום את הקמת המדינה הפלסטינית"

13:46
28.04.24
מערכת האתר No Comments on משיח, עכשיו! הרב שניאור אשכנזי והרב דב הלפרין בסעודת משיח • צפו

התכניות האחרונות

ארכיון תוכניות

פוסטים אחרונים

תגיות

אל"מ במיל' גבי סיבוני, אומר לבצלאל קאהן במהדורת הבוקר (רביעי) של 'קול חי', כי הלחץ הציבורי לשחרור החטופים פוגע במטרה לשמה הוא מופעל. בנוסף, הוא הבהיר כי אסור שיהיה לרשות הפלסטינית או לקטאר מקום בהסדר כלשהו ברצועת עזה.

בפתח השיחה אמר סיבוני: "צה"ל ישיג חופש מבצעי מוחלט בכל הרצועה ויוכל לפעול בכל מקום אבל זה יקח הרבה שנים. מה שקורה באיו"ש יהיה בעזה".

על שחרור החטופים: "ישראל רוצה להחזיר את החטופים בכל דרך, לא בכל מחיר. הקריאות לשחרור כולם הן קריאות בעלמא וזה לא יקרה. חמאס לא יתפרק מהנכס הגדול ביותר. רק אם נשב עליהם עם סכין על הצוואר ממש, לא מטאפורית". לדבריו: "הלחץ הציבורי פוגע בהחזרת החטופים. אני לא רוצה לדבר על המשפחות, אבל כל מי שהצטרף אליהן. זה רק מגדיל את התיאבון של חמאס ואת המחיר שהוא ידרוש".

ועל היום שאחרי המלחמה: "לדעת מה לא זה גם קריטי. יש כל מיני רעיונות שרצים. יש רעיונות שלא מבינים את הבעיה הבסיסית – התודעה של הפלסטינים שהם פשוט לא רוצים אותנו, וזה גם ביו"ש. לרשות הפלסטינית אין מקום בשום הסדר, גם ביו"ש ויום אחד נגיע איתה חשבון, היא מסיתה, מושחתת, מממנת טרור ומחזיקה כוחות שיכולים לסבב את הקנים כלפינו וממומנים על ידי האמריקאים".

עוד אמר: "יקח שנים לנקות את הרצועה. קטאר צריכה להיות מוקעת מהדיון הזה. החלק שלהם בשחרור החטופים הוא תקלה. הרש"פ יכולה להסתובב עלינו ביו"ש, ג'יבריל רג'וב אמר שהם יעשו אירוע יותר גדול באיו"ש. יש לנו עוד דרך ארוכה לתיקון הקונספציה". לצד זה, הוסיף: "הבידול בין עזה ליו"ש הצליח לבלום את הקמת המדינה הפלסטינית. אם היא הייתה הטבח היה קורה בכפר סבא ונתניה".



0 תגובות